Vodomeri in odčitovanje
Sporočanje stanja vodomera
Uredba o metodologiji o metodologiji za oblikovanje cen storitev obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja določa, da izvajalec javne službe pri uporabnikih storitev oskrbe s pitno vodo praviloma najmanj enkrat letno ugotavlja dejansko porabo in izvede poračun preteklega obračunskega obdobja.V kolikor želite (v izogib poračunom) popis vodomera tudi v vmesnem obdobju, nam lahko stanja sporočate mesečno, in sicer od 15. do zadnjega dne v mesecu.
Stanje porabe vode nam lahko sporočate:
- preko spletnega servisa na naši spletni strani (povezava),
- preko e-pošte: info@vik-ng.si in prodaja@vik-ng.si
- preko glasovne pošte 24/7 na tel.št. 05 339 11 70 (sporočite št. OM – odjemnega mesta in odčitek – stanje števca)
V zadnjem času ugotavljamo, da prihaja do povečanega števila okvar na internem omrežju, zato vam svetujemo, da sami občasno opravite ogled.
Zamenjave vodomerov
Ker ni mogoče vedno zagotoviti prisotnost uporabnika pri menjavi, bomo lahko menjave izvajali tudi brez vaše prisotnosti in vas o zamenjavi pisno obvestili.
Rok za reklamacijo stanja vodomera je 30 dni, po tem roku pa bomo vodomere predali v umeritev.